Tuesday, October 4, 2011

pergi sendiri?

tet: "....Koukenhof Gardens, Amsterdam.
Serius tempat yang sngt indah. yuz meh la ziarah aku.. ko kene pergi tempat ni, ko dtng sini aku bawak.
at least sekali sebelum kau kahwin...''
yuz: " oooo camtu ke... at least sekali sebelum kahwin ek.. bunga ros ada?"
tet:" ala.. ko tu nak tunggu si pelurus bengkok  ko la tu... wei makcik, bunga ros penye.. bunya tulip la"

yuz: "mestila aku kene tunggu ... mana leh gi sendiri.. takleh2.. hahahha mana la aku tau"
 takpelah tet... kalau betul tempat tu indah, aku simpan nak p sekali dgn 'putera semut'.. 
(hahahah.. giler mesti takdek sape rela jadi putera semut??.. semut tu...)
kp 'putera semut':
nanti sila bwk puteri semut ni ke Koukenhof Gardens ek.. tgk bunga!
hahahahaha

tp andai putera semut tiada daya untuk membawa puteri semut ke situ.. tidak mengapa.. kerelaan untuk putera semut menemani puteri semut melihat gambar pemandangan di taman itu sudah memadai.. 
sudah cukup membahagiakan...

(apakah?????  hahahahaha... serius lak kesengalannya)


p/s:.... adoiii malasnye nak gi kelas....=_='...
 

No comments:

Post a Comment