Monday, February 28, 2011

Saya Fanatik ARSENAL


Ops.. corection...
tajuk ni bukan menunjukkan kami ek...
ia ditujukan khas buat seseorg...huhuhu..

Saya memang minat Arsenal,
Dari darjah 3 saya minat Arsenal (hahha entah kami tak tahu agak jek la...),
Baju, topi Arsenal semua sy ada..mana pernah takdek..melainkan yg ada2 je..

Tapi bukan pasal abah saya minat Arsenal saya minat Arsenal,
Abah  saya sokong Pahang,
English League ni die x suke sangat...

Dulu-dulu kan,
Bila Arsenal kalah,
Mesti saya ada sikit geram,
Sedikit kecewa,
Sedikit marah,
Lani bile Arsenal kalah
Lg la rasa keciwa berganda2

Lagi-lagi pulak,
Bile peminat-pemunat pasukan lain,
Datang mengejek2,
Orang kate:
"Lu bikin telinga gua panas je bai"

Pastu nnt kami lawan mengejek la kan,
Abeh sume fakta2 match tahun bile pon boleh kuar,
Masa exam sejarah susah plak nak kuarkan fakta,
Kata fanatik Arsenal, ape mau heran...

Tapikan,
Semakin saya membesar,
Dan matang,
Saya sedar bila Arsenal menang,
Saya bukan dapat apa2 pon,
Paling2 saya dapat kutuk team lain,
"Hahaha, kalah dengan Arsenal"

Sama la jugak,
Bila Arsenal kalah,
Saya bukan rugi apa2 pon,
Paling2 pon penat sorak je....

Jadi....


Hidup Arsenal........ !!! =)

p/s: yela2..peh ni tak mo dah la memperkotak katikkan Arsenal niii .... relex ar bro...acah je pun tu pun nak emo..kata kental! hehehehe...


2 comments:

  1. cik yuz, yg hang p memperkotak katik kn arsenal tu knp..mestilh mr.ASR tu marah..aci try memBOLAk balik kn je arsenal tu..mesti dia ok.. ahaks!

    **terbaiklh lh cik yuz menyelami jiwa arsenal dia! tabik spring rosak in bg.. hoho..

    ReplyDelete