Saturday, February 19, 2011

keliru...serabut...

tak tau ape sebenarnye yg berlaku nii
dan tak tahu apa yang perlu di rasa dan di kata..
but i just can say 
i'm tired
seriusly tired..

Ya Allah..
Ya Allah..
Ya Allah..

sedang n sangat berusaha mencari ibrah disebalik apa yang terjadi
sangat takut untuk memikirkan apa pula yg akan jadi pada masa akan datang
kuat kah kaki nak melangkah
gagahkah hati dan perasaan nak memikul bebadan rasa yang rojak

dan akhirnya...
konsep berlapang dada dgn segalanya teruji untuk diri sendiri
Ya Allah jadikan aku seorng mukmin yg kuat 
agar aku dapat mengharungi sengalanya dengan tabah dan sabar.
andai nya ITU adalah terbaik kuatkanlah aku untuk menghadapinya
andainya ITU bukan lah terbaik untukku...bantulah untuk aku kuat menerimanya
datangkanlah damai di hati ku YA ALLAH......
Moga setiap kesusahan, titisan air mata yang berlinangan, jihad hati yang aku usahakan, Allah redha.
Semoga setiap kali ujian datang bertandang, pergantungan ku tidak lain melainkan Allah semata
Hasbiyallahu wa nikmal wakil.
Cukuplah saja Allah bagiku. 
Dia sebaik-baik tempat aku bergantung.


p/s: kami hanyalah seorng yg sangat biasa...anak kepada org yg biasa2 juga..yang sedang berusah untuk menjadi seorg yg luar biasa di pandangan Allah...dan pastinya bukan mudah untuk berbuat demikian..walaupun dah jatuh beribu kali...kaki dah terseliuh menunggu patah...luka parah mintak dirawat...insyaAllah akan cuba n terus mencuba menjadi seorng yg dipandang Allah...

No comments:

Post a Comment