Thursday, January 26, 2012

Buat anda2 yang bakal menjadi sayap kiri buat si 'dia'


Empat insan yang saya kenali bakal melangsungkan pernikahan pada bulan tiga nanti. besar harapan agar diri ini mampu menghadirkan diri pada hari bahagia sahabat-sahabat saya nanti.


Barakallahulakuma wa baraka  alaikuma wa jama'a bainakuma filkhair buat :-

i-kak Baiti and pasangan

ii-ka
k Sabrina and pasangan
iii-kak wani AR and pasangan
iv. Wani and Ali


power betul kakak opis saya, hebat betul kakak-kakak nisa' saya, mantap betul shbt seangkatan saya...

mereka insan terpilih untuk membina keluarga mawaddah.



***

Bila suria telah terbit

Sinarnya menyinari apa yang dilewatinya

Dan tumbuhlah apa yang dibawahnya

Kehidupan yang berjalan atas sunnah-Nya



Begitu pun bila cinta telah datang

Dia pun membuat hati menjadi tenang dan juga gelisah

Dan tumbuhlah semua harapan tentang indahnya cinta

Dan jodoh pun berjalan atas kehendak-Nya



Maka lihatlah apa yang telah diubah oleh cinta

Dan mereka yang saling mencintai akan melihat

Dari mana cinta telah hadir di hati mereka

Maka bersyukurlah atas Yang Maha Cinta.


p/s: hehe wish in advance.. apepun selamat pengantin baru juga buat shbt2 yg telah melangsungkan perkahwinan pada cuti raya cina yang lepas ;p
Rizal + Dayah
Aini + Pasangan
dll
huhuhu ramai sebenarnye senarai nama en + pn pengantin.. semoga kalian terus bercinta hingga ke syurga =))

No comments:

Post a Comment