Wednesday, May 18, 2011

retreat nisa'...best!


 untuk shbt2 hajar, kak wani, kak ija, kak shahnaz, kak syida, lina, kak natrah... untuk semua ME n MT..tahniah atas program semlm 17/5!

bimbang tidak mengubah apa-apa tentang esok.masakan Al-Fateh hanya duduk termenung,merisaukan Constantinople,dan tidak membuat apa-apa persiapan.adalah tidak masuk akal bagi orang yang mahu berjuang tapi tidak mahu berusaha persiapkan diri.hanya bermalas-malasan,mengharapkan takdir belas padanya.dan,ini bukan cerita disney yang ada tongkat sakti boleh hidupkan orang mati.

padamu ya Allah pemilik kerjaan langit dan bumi dan apa yang ada antara keduanya,kami mohon permudahkanlah urusan dunia dan akhirat kami, permudahkan urusan dakwah kami, kurniakanlah apa yang terbaik bagi kami,dan lapangkanlah hati kami menerima qada qadarMu.hanya Engkau sebaik-baik tempat pergantungan.aminnn.

till then...selamatlah semuanya.
kejap,jangan lupa perbaharu niat.hati adalah raja segala anggota.
p/s: untuk semua shbt yg hadir...syukran..semoga ukhwah kita kekal untuk selamanya...semoga medan dakwah yang kita pilih menjadi penyelamat kite di 'sana' kelak...semoga setiap titik peluh kita di jln ini Allah pandang....love u all sis!! 

2 comments:

  1. salam juang min kak ss =D

    alhamduliLlah..padaNya jua kita lafazkan kerna telah menyatupadukan taman hati-hati kite.
    moge kite-kite sentiasa tenang, tabah dan tekad istiqomah di jalan dakwah..ameen!

    slmt berjuang dik.. slmt meneruskan wasilah dakwah bersama gengs Nisa' =)

    '...“Sesungguhnya Allah pasti membantu orang yang menolong (agama)-Nya.' (Al-Hajj:40)

    ReplyDelete
  2. ameen...ameen...ameen..YA RUBB...

    tq kak syida...andai kaki ini tak kuat melangkah..papah la tangan ini bersamamu untuk terus setia bersama berada pada jalan dakwah ini.

    love u sis!..tq 4 everything...

    ReplyDelete