Thursday, November 25, 2010

Tet sayang Tot

tet : weh.smalam nampak ko bisik2 ngan tat....baikk punya story..wei..cite la kat aku jugak.

tot : xleh.aku dah janji ngan tat aku xleh cite kat sape2.rahsia la wei..
tet : ala xpe.cite je la...apa de hal!
tot : xleh.kalau cite nanti aku mungkir janji,dosa.doh
tet : xpe weh.ko cite je.dosa ko tu aku tanggung.sbb aku yg suruh ko cite.
tot : oh ek?boleh ek? mana ko blajo ni wei??
=====

''Barangsiapa yang mengerjakan amal yang saleh maka (pahalanya) untuk dirinya sendiri dan barangsiapa yang berbuat jahat maka (dosanya) atas dirinya sendiri; dan sekali-sekali tidaklah Rabbmu menganiaya hamba-hamba(Nya)..''

[Fussilat : 46]


p/s;... kalau dah janji nak rahsia, jgn la mungkir janji..even kene paksa2pun aci pertahankan la jugak.... attitute tu.. keje jaga gak..ingt benda main ke??? apa hal lak kami nak hangin tiba2 ni... jgn dilayan.. tak berkenaan dgn cerita di atas hehehe

No comments:

Post a Comment